miercuri, 21 octombrie 2009

Belea, povestea mea!!!

Hai ca iar ma chinuie talentul de povestitor asa ca am sa va spun de data asta ce s-a ales de mine de cand am terminat liceul in 1999. O sa inserez si fotografii dar foarte multe le am pe hartie din pacate.



Capitolul 1 Copilaria



Imediat dupa ce am terminat liceul m-am pus pe invatat si am dat admiterea la facultatea de geografie unde am reusit sa intru la un colegiu. A urmat pentru mine o perioada lipsita de griji de orice fel, scoala era usoara, eram tanar, aveam bani, frumos eram (asa zicea mama), viitorul se anunta roz. Am descoperit excursiile la munte, Vama Veche, bodegile din centrul Bucurestiilor. Ma placeau toate gagicile din grupa (asta am aflat-o la cativa ani de la terminarea scolii).
Tot atunci am aflat ce inseamna sa suferi din dragoste (Irina, o olteanca frumoasa se indragosti de mine dar o facui in doar 5-6 zile sa ma paraseasca). Ca deh` n-aveam eu nevoie de gagica atunci.


Dupa facultate m-am luat la tranta cu viata si m-am angajat la o rubedenie salhor pe un santier. A fost frumos! Dar dupa un an am zis sa fac ceva si cu diploma asa ca am inceput sa-mi caut de munca in domeniul cadastrului si chiar am reusit sa-mi gasesc.



Capitolul 2 Devin barbat adevarat



Mi se indeplinise visul. Eram angajat la o firma cadastru si plecam mereu in delegatii (stateam cam o luna pe an in Bucuresti, restul prin tara). La scurt timp am cunoscut-o si pe Andreea care in 2 ani de zile a reusit sa-mi scoata numerosi peri albi in cap. Si cum o belea nu vine niciodata singura dupa 4 luni ma anunta astia de la centrul militar ca ma iau in armata. Si eu ca prostu` m-am dus.


Au urmat 6 luni de pregatire intensa in frecatul de mentei, asezonata din cand in cand cu cate o sedinta de cules porumb , adunat frunze, sapat santuri, pavat alei, spart lemne, lustruit arma si din cand in cand trageri cu munitie de razboi. Partea buna era ca dupa ce m-am mutat langa Bucuresti aveam program de cadre, veneam dimineata la unitate si plecam dupa amiaza, partea proasta a fost ca din solda abia reuseam sa imi platesc telefonul.
Dupa liberare mi-am reluat serviciul, certurile cu gagica au devenit rutina si dupa ceva timp a venit si eliberarea. Andreea si-a luat catrafusele si m-a parasit.

Doi ani de zile nu mi-au mai trebuit femei, dar totul avea sa se schimbe cand am cunoscut-o pe Claudia. Dar ea nu merita nici macar sa ii pronunt numele asa ca nici nu am sa va povestesc despre ea.
Am facut armata, unii zic ca am fost fraier, eu zic ca am fost barbat dar ca intotdeauna adevarul e undeva pe la mijloc.

Capitolul 3 S-au cum m-am ales cu 2 copii



Ma intreaba un prieten intr-o zi : -Vrei sa-mi fii nas la nunta?
-Da, dar n-am nevasta.
-Avem noi nasa
-Pai ne lasa preotul?
-Da, dar cu conditia sa nu traiesti in pacat cu nasa
-Pot sa o vad pe nasa?
-Uite o poza
-Dupa nunta pot sa pacatuiesc?

Am pacatuit dupa nunta, dar cu prietena ei.




La nunta toate babele se uitau chioras la noi, credeau ca suntem in divort. In viata lor n-au pomenit nunta cu nasi necasatoriti. Se alege praful de lumea asta!
As fi pus mai multe poze dar e foarte enervant sa le inserez in text asa ca o sa fac o postare separata doar cu poze fara nici un pic de text

Un comentariu:

  1. Ba Fane esti criminal ... m-ai facut sa rad in dimineata asta. Ai o bere de la mine!

    RăspundețiȘtergere