marți, 20 octombrie 2009

OK dragii mosului, hai sa va povestesc eu cum s-a ajuns sa organizam intalnirea de 10 ani


Se intampla prin 2007...cautam gagici pe net...


Intr-o zi vad ca s-a inscris Roxana pe colegi.ro si ma decid sa ii trimit un mesaj, poate ma mai tine minte, cine stie... Incurajat de faptul ca mi-a raspuns pulsez si in scurt timp facem schimb de id-uri de mess. "Ce mai faci bla bla bla? Bine. Bla bla bla. Cu cine ai mai tinut legatura? bla bla bla." Si uite asa eu aflu ca ea a mai tinut legatura cu Razvan, Razvan cu Virgil si cu Puiu. Eu ii zic ca am mai tinut legatura cu Radel, si nu mai tin minte cum s-a intamplat mai departe dar dupa putin timp organizam prima intalnire dupa 8 ani de la terminarea liceului.
Ne intalnim la metrou la Sincai eu, Roxana si Virgil. Radu care statea foarte departe nu a reusit sa ajunga la timp desi intodeauna el a fost obsedat de punctualitate asa ca vorbim cu el sa vina la terasa, undeva prin Tineretului. Puiu si Razvan veneau direct de la munca si ne-am intalnit cu ei acolo.
Dupa ce am schimbat primele impresii descoperim ca Radel mai avea ceva numere de telefon de la colegi si il sunam pe Bogdan care apare in scurt timp, o sunam si pe Diana, care vine insotita de cealalta Diana.
Dupa cateva beri incepem sa sunam la toate numerele de telefon pe care e mai gasim. Tin minte ca l-am sunat si pe Claudiu si i-am zis ca sunt un fan de-al lui si ca am terminat ca si el Sincai-ul. Nu mai stiu exact ce i-am mai zis dar mai avea putin si ma injura asa ca decid sa-mi dezvalui identitatea, ii povestesc ca ne-am strans mai multi la o bere si nu dupa mult timp apare si el desi era destul de tarziu.




Din punctul meu de vedere asta a fost cea mai faina intalnire, a fost prima data cand ne-am revazut dupa multi ani.
Din pacate Dianele au plecat destul de repede si nu apar in poza de grup.











Dupa intalnirea asta am trimis mesaje tuturor celor care mai erau inscrisi pe colegi.ro si am reusit astfel sa iau legatura si cu Teo care mi-a dezvaluit ca are cea mai frumoasa meserie din lume, si anume pozeaza femei goale, iar nevasta-sa il lasa. Ce noroc au unii in viata!!! (Teo, daca ai nevoie de cineva sa-ti care geanta cu blitzuri sa ma suni)




Revenind cu picioarele pe pamant vreu sa va spun ca a mai urmat o intalnire la care am reusit prin metode specifice sa il aducem pe Tony, Iulia, Cristina Panzariuc si bineinteles pe Teo. De data asta Claudiu si cu Diana nu au mai putut veni.

Asta a fost o intalnire care mi-a adus aminte, si nu doar mie, de datile in care ieseam de la ore si mergeam in Fane. Parca nici nu trecusera 9 ani de cand am terminat liceul. A fost exact aceeasi atmosfera!

In fine a urmat o a 3-a intalnire la care se anuntasera vreo 20 de colegi (se raspandise vestea) dar la care nu au venit decat vreo 10-12, majoritatea fiind si la cele anterioare. Printre noutati s-au numarat Alexandru Stefan, Corina Buturuga si Laura Tatomir.
Din pacate nu am poze si de la intalnirea asta si nici nu tin minte mare lucru de la ea pt ca eram proaspat parasit de gagica si fiindca trebuia sa-mi ocup timpul si mintea cumva am baut ca porcu`.

La fiecare intalnire am tot facut rost de date de contact de la fostii colegi si uite asa am reusit sa luam legatura cu trei sferturi de clasa. Din pacate exista cativa cu care nu am reusit sa luam legatura pana acum, mai sunt cativa de care nu stim nimic si bineinteles mai sunt cei pe care nu ii intereseaza fostii colegi (da, ei exista).






P.S. Daca nu era Roxana sa se implice in organizare probabil la intalnirea asta de 10 ani am fi fost doar 10 oameni, care oricum ne-am intalnit si anul trecut si acum 2 ani. Asa ca daca iese frumos merita sa o felicitam. Daca nu iese bine ii mai dam o sansa la intalnirea de 20 de ani.

3 comentarii:

  1. Frumoasa descriere Se vede mana doamnei diriginte ...Trebuie sa iasa foarte bine
    Meritam cu totii asta
    veniti la liceu

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare descrierea, Belea! Eu una nu mai tineam minte asa multe detalii, by the way la ultima intalnire, aia de pe la Unirii, nu cred ca am facut poze....si am o poza si cu Dianele de la prima intalnire, dar nu ma prind cum sa o postez aici la descrierea intalnirilor....

    RăspundețiȘtergere